Monday, June 22, 2009

Selamat Hari Bapa

Selamat Hari Bapa aku ucapkan kepada semua bapa2 di seluruh didunia. Walau apa pun panggilan anak2 kalian kepada kalian..kalian tetap seorang bapa..jagalah tanggungjawab yang telah diamanahkan kepada kalian dengan sebaik2nya.

Dan aku sebagai anak..buat pertama kalinya..telah berjaya ucapkan selamat hari bapa kepada Abah aku..yer..jgn tak tau..itu pertama kali dalam hidup aku dan adik beradik aku...walau agak kekok kerana tak biasa..tp aku rasa masih belum terlambat. Semua ni terjadi..kerana kami hanyalah org kampung yang tak biasa dgn sambutan2 sebegini..hehehe..

Apa2 pun aku amat menghargai jasa abah aku menjaga dan mendidik aku sehingga menjadi sebegini. Terima kasih abah..tanpa abah..siapalah anak mu ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...