Friday, July 10, 2009

Aku yang gagah

Sabtu ngan ahad lepas suami aku tak de kat rmh..lawan dart..sampai ke subuh sapie baru balik..mmg lawan sungguh..hari sabtu blk sampai kul 2 pg hari ahad lak kul 8 malam.

So..jadilah aku seorang ibu mithali yg membesarkan anak2nya seorang diri selama 2 hari..wahh..cam yer..yer..bunyinya kan..mcm hebat sangat...tp bg aku mencabar la jugak nak melayan kelasakan derang plus nak buat keje2 rmh seorang diri..agak memenatkan..

Dek kesiankan anak2ku seharian tak kemana2..aku gagahkan juga bw mereka bertiga turun ke taman di bawah rmh tuk bg derang beriadah..sian aku tgk..memerap je dlm rmh..itu je yg termampu aku lakukan..nak bawa g tempat2 jauh..kim salam la..mamanya tak mampu nak lakukan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...