Friday, July 10, 2009

Kagum

Perghh..aku begitu kagum sekali pada blogger2 tegar..yg mampu updet byk entry dlm masa 1 hr.. *tepok..tepok..tepok..*

Nak harapkan aku..maaplah..aku tak punya byk masa nak updet..status aku tak menentu..kadang2 bz gilerr babas...jgnkan nak updet..nak bc entry kat blog korang pun aku tak mampu.. so bila ada kesempatan masuk blog korang..aku akan khatam baca semua entry2 yg terlepas..so korang jgn risau k..selagi mampu..aku akan baca..hehehe

Kenkadang bila aku free..kemalasan tuk updet blog pulak datang..makanya..blog aku still jugak tak berupdet..aim sowii byk2..pada korang yg msk blog aku..dan kuar dgn perasaan hampa.. tp tuk elakkan kowang hampa..kowang leh klik2 link blogger2 yg aku letak kat tepi2 tu..derang tu..mmg rajin updet..ok..adioss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...