Thursday, August 27, 2009

Aku eksaited


Gambar anak dara aku ni..aku amik hr sabtu lepas..hari pes kita semua umat islam berposa... apa yang aku nak citerkan..tak brp ada kena ngena ngan gambar tu pun...saja je nak tempek gambar latest aina kat situ...harap maklum yer...dan harap maaf.

Aku eksaited bukan apa..blk keje smlm...macam biasa aku amik anak2 aku kat nursery..sampai je kat sana..tgk Aina tgh minum susu..tapi bila dia nmpk je aku..terus dia mcm agak melompat..dan panggil "mama" dgn aksi yg penuh riang gembira...wahhhh..terujanya aku... tak sangka dia dah pandai tunjuk emosi dia di situ...

Pas dr kejadian tersebut..terus asyik namaku je disebut..even tgh malam..nak susu pun..dgn mata dia terpejam..tp mulut dia dok panggil mama..sambil tepuk2 aku..konon nak kejutkan aku la tu..sungguh bijak..kan..kan...

TAPIIII....ada tapinya...nama mama disebut..hanya bila ABAH tidak kelihatan di lokasi tersebut..bila Abahnya muncul..dgn segera..nama Mama beralih arah ke ABAH pula...sekian

4 comments:

wos said...

kehkehkeh!!
suker la incik put tuu...

Farihah said...

op kos la...
wat to say kan!!
redhaaaa

mama-syira said...

anak abah sungguh.. mama rasa nak merajuk kat batu belah ke? haha

Farihah said...

huhuhu..seb baik la tak de batu belah yg berdekatan kat situ..kalo tak...pasti akan kesana..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...