Friday, August 21, 2009

Citer Aina lak

Dah malas nak citer psl berat badan dah..dah bosan..meh citer psl Aina lak.
Hari Isnin lepas..pas blk opis dan amik anak2 kat nursery..aku terperasan Aina pakai gelang ni... Eh..eh..gelang saper lak ni??? aku tya..cantiknyaaaa...terus cikgu kat nursery tu a.k.a tuan punya nursery tu jwb..tu Az Ziyad punya.. *azziyad tu anak dia* ..dah tak muat dah.. *anak dia skrg dah 5 thn* tu yg bagi Aina tu...aku pun angguk2 sambil ucap terima kasih banyak2 kat kak Bainun...

Sampai rmh..aku tya suami aku..naper dlm byk2 baby kat situ..dia bg Aina ek?? tp ok la..aku suka..suami aku lak..senyum je la..

Meh layan aksi Aina ngan abang2 dia dlm keta lak..ms ni suami aku g kedai..so aku letakkan dia kat tempat driver..kemain suka lagi dia...ada cita2 nak drift la tu...Aina skrg ni dah nak msk 9 bulan..dah pandai marah2 kalo kita amik barang yg dia tgh pegang..dia suka berdiri sambil lepas tangan...sangat kuat makan...dan pandai merajuk...dia suka panggil "Abah"..dia cuma akan panggil "Mama" bila nak susu je...sungguh not fair kan. Anak abah la ni...



Abang2 lak..skrg tempat mereka di dalam keta adalah kat belakang yer...ms mula2 ajar dulu..asyik gaduh je setiap kali msk keta..2-2 nak dok tgh2 sbb nak air cond...dan setiap kali tu jugak la..aku akan memekak suh derang diam dan amik tempat masing2..tp sekarang dah ok..masing2 dah paham..good boys!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...