Wednesday, September 9, 2009

090909

Korang pasan tak tarikh hari ni 090909?? best kan..tp apsal tak segempak 080808 yer..sunyi je tarikh hari ni kan?? tak de artis kawin ke?? nway bukan itu citer aku..citer aku mcm ni..

Masa g Bazar tu..mcm2 benda aku jumpa antaranya air teh ais vanilla..terbekenan sgt nak beli masa tu..tp dihalang oleh suami aku..aku tak berputus asa..esoknya aku ajak lg suami aku g bazar..semata2 nak beli air teh ais vanilla tu..puas aku berjalan dari ujung ke ujung bazar..tapi hampa..tidak kelihatan walau sekelumit pun..berpatah la balik dgn penuh longlai dan rasa hampa dihati..sambil meninggalkan suami aku di belakang yg tgh membeli kebabnya..

Tiba2 blink!! ...dr jauh aku kelihat tulisan TEH AIS VANILLA..terus langkah aku terberhenti. Sambil senyum2 kambing..tersipu2..menunggu suami aku..terus aku memberikan isyarat padanya..seb baik dia paham..dia tya..ada ke?? Aku angguk2 manja..hahahaha..terusla membeli air tersebut..oh ya..juadah hari tu lak..Cuma nasi lemak sorang 2 bungkus.

2 comments:

Ako Retna said...

pssttt tak nak belikan tuk ako ke vanilla itu :p

Farihah said...

tu la..masalahnya aku dah tak p bazar kat stadium tu..la ni kan aku rajin memasak..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...