Tuesday, September 29, 2009

Selamat Hari Raya

Salam semua...wah kejap je kan hr ni kita semua dah berada di tanggal 10 Syawal. Aku jengah blog kawan2..semua masing2 seronak bercerita kisah hari raya..meriah kan..So, aku pun nak update laju2 kat sini..

Mula dgn bismillah..aku bertolak balik ke Kg aku.. (tahun ni giliran aku yer) pada hari sabtu... konon2 nak gerak pas SUBUH la..tapi dok sibuk sana sini..ngan anak2 ramai lagi..akhirnya..dekat kul 9 pg gak baru bertolak. Jalan masa tu agak lengang.. mybe dah ramai blk hari jumaat kot..so..rs cam best la sikit..tp..dekat2 nak sampai rawang..jalan dah start sesak..sepanjang perjalanan..keta mmg byk..dan sesekali terberhenti dan bergerak dgn kadar yg amat slow..nak singgah RnR pun agak ssh..sib baik bawak bekalan makanan tuk anak2..terpaksa la derang makan biskut je dlm keta...

Akhirnya..selepas segala onak dan duri yg ditempuhi..ktorg selamat sampai ke desa tercinta pada pukul 5.30 petang. Penat jgn cakap la..tp bila dah sampai rmh sendiri tu..soal penat mmg dah tolak tepi..tak sabar nak tggu makan masakan mak..nyummy!!

*cerita raya..pas ni k*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...