Thursday, October 29, 2009

Beratku

Dah lama tak citer pasal berat kan..aku pun dah lama tak timbang..malas nak amik tau..kalo adik aku call tya bp berat aku skrg?? aku jwb ntahla..lantak la..malas nak amik tau..mesti dia gelak..
So td kak een call gym..sbb nak try penimbang yg ada segala macam ukuran tu..ala.. "Tanita Body Composition Analyzer". Tapi benda tu dlm bilik...so aku try la guna penimbang kat luar dulu...

Clap..clap..clap..bestnyaaa..bila penimbang tu tunjuk angka kat bwh ni..sukanya hati bukan kepalang..sbb berat aku dah naik..

Tapiiiii.......

Bila guna Tanita tu..dgn bantuan fazuan..kegembiraan aku bertukar duka..kenapa korang tanya??? cuba korang tgk result dr mesin tu..tambah2 yang aku bulatkan...lain kan dr mesin penimbang kat luar tu...bila aku tya fazuan..naper lain?? dia jwb..yg Tanita ni lg betul..sbb dia timbang betul2 berat badan kita je..dia tolak semua berat baju yg kita pakai..barang kemas ke apa ke..semua dia tolak..

Ciss..takkan baju aku berat sampai 400gram ek?? errrr...sbb manik2 kat baju aku kot..hehhe..nak kata barang kemas..mcm la byk sgt barang kemas yg aku ada...tp tak pe la..redha je..asalkan sihat..kan??





next..turn kawan2 aku lak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...