Thursday, January 21, 2010

Kami ke sini..

Sambung citer balik kampung ekk..aku rushing sbb perjalanan aku masih jauh...kita org 2 family dah merancang nak g langkawi sama2.. tp semua plan adalah last minit..mulanya family aku je nak g..tp bila aku  bgtau abg aku tentang percutian kami..dia pun nak ikut..so tak kisah la..cuma masalahnya aku cuma book resort opis satu bilik je..mana muat kan..sib baik abg aku ramai contact..maka dptlah kami 2 bilik di hotel ASEANA di pantai Chenang.

Dari Taiping pecut ke kuala Kedah..sempat naik Feri pkl 2.30 ptg..dan sampai Langkawi dah pkl 4 ptg..p makan2 beli barang sikit..pas tu check in hotel dah malam..penat tak payah ckp la..terus tertido la...oh ya masa makan tu..terserempak ngan Juliana Evans dan Sam Bunkface..derang makan kat meja sebelah ktorg.. Tp derang bukan berdua je..ada lagi la geng2 derang yg lain..mana leh berdua kan!! Artis...semua kena cover..tapi kan June tu comeii sgt..lagi comei dr tgk kat tv... yg lain2 aku no komen la..

Esok pagi2 lak..bgn awal2..dan dgn berbaju tido je anak2ku.. ktorg bwk derang g mandi manda kat pantai chenang.. Aku sangkakan Amirul takut..rupanya..wahhh berani sungguh dia berenang2 di pantai..Aliff yg takut nak jejak air..Aina ngan Amirul relaxxx jer..




Kul 12 lebih..ktorg cek out..terus g Pekan kuah..beli barang sikit then terus beli tiket feri..dapat naik Feri kul 3.30...sampai Kuala Kedah kul 5.00 ptg camtu..terus gerak balik pulang ke desa tercinta..Sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...