Saturday, January 16, 2010

Tranformasi

Amacam?? aku dah transformed ke fink nieh...any komen??? sesuwei tak ngan aku??? Aku ngaku suatu ketika dahulu..aku adalah salah sorang manusia yg sangat tak menggemari kaler pink ni...Ingat lagi masa zaman2 sekolah sampai ke zaman masa kat Uitm dulu..kaler peberet aku adalah hijau...semua jenis hijau..tak kisah la hijau muda ke..hijau tua ke..hijau pucuk pisang ke...pendek kata asalkan hijau..mmg aku suka amat la time tu..sampaikan baju kurung aku boleh dikatakan kesemuanya berwarna hijau. Kaler lain kalo ada pun cuma biru, kuning dan itam...kaler merah dan pink adalah dipangkah sama sekali..hehehe...

Tp..semakin matang usia..semakin berubah pulak kaler kegemaran aku...kaler merah yg satu ketika dulu aku amat tak suka..mula aku nmpak sebagai salah satu kaler yg sangat menarik..kalo pakai..nmpak macam aku seorang yg berani..bermula detik itu..aku mula beli baju2 berwarna merah. Pastu tukar plk blog skin ke warna tersebut..sampai skrg pun aku still kumpul baju2 warna merah. Nampak ceria dan berani kalo pakai kaler tu.

Dan ntah sejak bila..aku pun tak sure..aku dah mula jatuh cinta ngan kaler pink..mgkin sejak bergelar seorg ibu kot..kaler pink tu buat aku nmpak mcm seorang ibu yang lembut walaupun aku garang sebenarnya... hehehhe.

Tp tak bermakna aku skrg ni minat kat satu kaler tu je...selain pink..aku juga minat sangat dgn kaler purple dan turqoise...kuning dan hijau pun aku still minat..cuma tak lah fanatik ngan satu kaler tu je mcm dulu2...

So kaler apa kah pulak yg akan menyusul dlm hidupku nnt??? tggu dan lihat sajalah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...