Monday, March 8, 2010

Happy Bday Amirul

Semalam 7 Mar 2010..genaplah usia 6 tahun buat putra sulungku..sekejap je masa berlalu..dah 6 tahun rupanya usia anak terunaku..tak lama lagi nak melangkah ke alam persekolahan plk..pastu masuk alam remaja..makin meningkat usianya..makin meningkat jugakla usia aku..

Kali ini aku tak buat apa2 sambutan pun kat rmh..cuma hari ni..aku berikan goodies dan sebijik kek utk dia celebrate kat sekolah dgn kawan2 dia..ms balik td..berseri2 muka dia bercerita pasal sambutan bday dia..cuma dalam hati aku..agak terkilan sikit la..sbb mmg tak sambut langsung kat rmh..Kek aku beli kat kakak di opis aku..nmpk sedap..nnt nak try beli sebijik tuk aku makan anak beranak kat rmh la..besar ni cuma RM35..murah kan???


Tadaaaa..inila muka besday boy sehari sebelum bday dia...no..no..no...jam kat tangan dia tu..bukan hadiah bday dia yer..tu jam aku tu..mcm mana ntah dia leh pakai..tgk2..muat lak...ish..ish..tak sangka tangan dia sama besar dgn tangan aku..tu baru 6 tahun tu..lagi 10 tahun..mesti dia lagi besar dr aku kan...huhuhu..tak makan nasi pun leh besar mcm tu kan!!! hehehe

mata yg keletihan..tp bangga pakai jam mama




sama besar ke??? tak kan?? mybe tangan dia bulat..tgn mama leper..hehhehe

2 comments:

Ako Retna said...

oitt tangan ko kerempeng, tangan dia manthop!! hahaahhaha laarikkkk :p

btw hepi besday abang long!

Farihah said...

yer..yer..aku sedar diri *sambil tertunduk dan berlalu pergiiii*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...