Thursday, December 30, 2010

Aina dan Insya Allah

Ini anak bongsu aku dan satu2..anak dara aku. Si tembam Aina...


Yang ni pulak..takkan korang tak kenal kan?? Satu dunia dah kenal mamat ni..kalo korang tak kenal jugak..silalah korang keluar dari planet bumi ni. Memperkenalkan ini la boyfriend Aina...sayang betul Aina ngan Maher Zain ni. Tp Aina ada nama spesel kat dia, kalo Aina nampak muka Maher Zain ni kat mana2..dia akan jadi kelam kabut bgtau kat semua org yg dia nampak "Insya Allah". hehehe...yer..Aina panggil nama BF dia dgn nama Insya Allah... :)

manisnya senyuman dia...sejuk hati kalo dapat menantu camni :)


Lately ni, Aina betul2 susah nak bangun tido. Melainkan kalo dia tido kul 8.30 malam. Kalo tido lebih pada kul 9 malam..mmg alamatnya sangat azab nak kejutkan dia. Pernah satu hari, aku biar je dia pegi sekolah tanpa mandikan dia. Cuma tukar baju dia je. Tapi takkan nak buat camtu selalu kan?? Tak best la. Anak dara apa tak mandi pagi...isk isk...

Tetiba satu pagi tu, ntah macam mana... masa susah2 nak kejutkan Aina bangun tu, tetiba sebijik mentol menyala dgn terangnya kat kepala aku!! Aku amik henpon aku, terus pasang lagu Insya Allah...dengan harapan Aina akan bangun dgn mudahnya. Sungguh tak kusangka...baru je muzik intro lagu tu... toinggggg!!!! terus terduduk Aina...sambil sebut "Insya Allah mama...Insya Allah" hahahaha..lawak sungguh aku rasa pagi tu..hebat betul penangan BF Aina ni. 

Terus ngan henpon tu aku bawa masuk bilik air, dan mandikan Aina pagi tu sambil disajikan lagu2 nyanyian BF tercinta dia ni...hehehe

Aina...Aina.... :)

3 comments:

H.F. Ahmad Said said...

2 baru maher zain..x dgq pak su dia nyanyi lagi..hehe..

ardinihumaira said...

hehe nakal ye aina

Farihah said...

Adik:
Kalo paksu dia nyanyi..dia amik bantai pekup tinga la..hahaha

Dini:
hehehe..fanatik sangat ngan Maher Zain dia tu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...