Friday, February 11, 2011

Aina Farhana

Ok...sebelum aku sambung cerita cuti2 mesia aku tu, meh ni nak buat iklan jap. Bukan iklan apa pun, cuma nak cerita sikit2 pasal anak dara aku yang makin hari makin keletah ni. Cakap mmg tak benti2...soklan pun makin lama makin banyak..naik pening aku nak jawab. Salah jawab, dia marah, tak pun merajuk...susah hati abah dia kalo dia merajuk...hahaha

Keletah terbaru Aina, kalo korang nak tahu, setiap kali kalo amik gambar, kita akan cakap "peace" kan??? Aina ni lain lak, dia tak nak buat simbol peace atau cakap peace, tapi dia nak buat simbol yang mcm dlm gambar kat bawah ni sambil bebel2 cakap "bukan peace la mama, tapi tiga" aku pun pelik, dari mana dia dapat idea nak buat simbol camtu...hehehe

comel kan :)

muka tak pandang kamera, tapi tangan maintain buat 3




kadang2 dia buat dua2 tangan...jadi 6..hehehe



Gambar kat bawah ni lak, kalo dia tengah merajuk. Masa mula2 dia buat camni, terkejut gak aku...mana la dia belajar merajuk2 camni??? kalo kat rumah, siap cari sudut, pastu dok kat situ sambil peluk tubuh, muka masam, mulut munjung...dan tunduk pandang lantai. Selagi aku atau abah dia tak pujuk, selagi tu la...dia akan setia kat situ. Tapi selalunya abah dia la pujuk. Mama dia mmg tak kuasa nak pujuk2 org ni...kejam tak kejam...hahahaha



hahahaha....Aina...Aina :)


P/S: Setiap kali Aina merajuk, abah dia akan cakap "seb baik la..ada 2 org ja pompuan kat rumah ni, kalo tak ssh la abah" hahahaha

1 comment:

deqma129 said...

hahaha..comeyy comeyy!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...