Thursday, March 24, 2011

Dia demam

Ari ni, Bopren saya demam lagi....sian dia... tido malam meracau2. Badan panas. Dah lama dia tak demam macam ni. Agaknya sebab lama sgt ditinggalkan di kg kot. Tu yg rindu dendam kat famili tak abih lagi. Bopren saya ni mmg teramat manja ngan saya. Agaknya itulah penangan susu ibu, org cakap bonded lebih lama ngan ibu dia kan?? Compare Angah ngan abg long, mmg beza. Abg long tak kisah pun kalo saya tak de. Tapi angah, kalo saya balik lambat ke, atau pegi mana2 ke...mesti dia tya. Rindu sgt ngan awek dia ni. hehehe

Angah ni, perangai dia suka melawa. Tgk la...demam2 pun, still nak pakai baju berkolar dan suar panjang dok kat rmh. Puas pujuk dia makan td...semua tak de selera. Sakit tekak katanya. Tapi ngadu lapar. Nak tak nak..saya offer megi...laju je dia angguk. Nape ye kalo demam kita selera makan megi?? saya pun camtu..





P/S: eh..apsal ber "saya2" lak ni??? oh..sbb kata ganti nama saya lebih bersifat sopan santun kan??? tak pe kan??? hehehe

4 comments:

AdanyaKauUntukku said...

moga cepat sembohhh

Farihah said...

makasih Ila

sindiketsulit said...

megi tak yah kunyah. telan terus masuk perut.
haha! itu teori saya la.
(nak bersaya-saya jugakk)

Farihah said...

Oh... Pandai la awak!!! Tp apa kena ngena demam dgn x payah kunyah?? Moskel gak saya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...