Friday, March 4, 2011

potong....

Balik keja hari Rabu lepas, terus ajak encik suami pergi memotong rambut anak2 teruna aku. Bagi aku dah cukup panjang dah. Dah la masing2 rambut tebal, tambah2 Amirul la, paling tak tahan waktu petang tu, mak aiii....wanginya bau peluh kat kepala dia... sabar je la org2 yg ada anak teruna ni. Time2 nak membesar ni, mmg bau balik sekolah tersangatlah semerbak harumnya.

Dan sebagai mak yang mementingkan kehenseman anak2nya, aku mmg pantang kalo mamak tu pakai mesin. Aku tak suka tgk rambut derang gonjol sgt. So, awal2 lg aku dah pesan, kasi potong sama gunting saja oke!! Tak mo pendek2 sangat. Yang penting potong tepi, dan belakang cukup.

Maka, bermulalah operasi potong memotong rambut anak2ku.





Setelah selesai...taraaaa....



pose ni...angah punya idea...comel kan :)


Erm...bg aku, ni pun dah kira pendek sgt ni. Tapi takpe la. Rambut derang cepat je panjang. kan...kan...kan???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...