Thursday, March 3, 2011

sape belanja breakfast ni???

Sape banjer oiii??? Ish2...kalo hari2 macam ni..leh gemuk la aku...tapiii..apsal tak gemuk2 jugak ek??? Makasih sbb belanja. Best la department aku ni, ada je baik hati nak bagi ktorg makan2. Pagi ni, sampai je opis dah nampak note kat buku register ada breakfast free. Dah nmpk nasi lemak. Sedap tau nasi ni. Singgit satu, sape nak rasa, sila rajin2kan beli pagi2 kat jejantas antara stesen komuter Bank Negara nak ke stesen LRT bandaraya. Kat situ la tempat nasi lemak ni dijual.


Ingatkan ada nasi lemak je..rupanya..mak aiii..ada banyak lagi kuih muih lain. Konsep pagi ni. Layan diri yer. Pandai2 la amik dan makan la kat mana2 yg korang nak makan. Tak larat dah ktorg nak hidangkan.


Dalam banyak2 kuih tu. Ada jugak kuih cinta hatiku ni. Kuih apa lagi kalo bukan tepung bungkuih... Tapiii..awat size dia dah makin kecik?? Ish2...tak puas makan. Sebijik tu... sekali ngap je... *ok..aku tipu*  Tapi mmg kecik la.

besar lagi tapak tangan aku

kecik kan???

Tapi yang penting...keenakan berkekalan...sedap!!! Jemput makan semua.



p/s: Pagi org belanja, ptg nnt pun, ada jemputan hi tea...errr...ada sape2 nak belanja aku ke lunch ni??? hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...