Tuesday, May 3, 2011

07 - Terima kasih korang

Hari ni saya rasa sangat bertuah, dihargai dan disayangi. Ni semua sbb ada 3 situasi yg menggembirakan saya.

Pertamanya, tgh2 saya ssh hati tunggu anak sulung saya tipon. Tiba2 saya dapat mms dari kak wos yg bgtau saya jangan risau, amirul ok, dan buat pertama kalinya dia nak makan semeja ngan kak wos. Makasih banyak kak, saya pesan kat dia td, esok pun dok ngan akak. Tlg tgk2kan ye kak. Kalo nakal marah je. Nak pukul pun boleh. =)

Amirul
Hepi je muka dia kan??

Keduanya, saya dapat bungkusan dari sorang sahabat. Hari tu, saya ada sibuk2 tya pasal stokin kung fu. Ari ni saya dah dapat dari Erin. Terima kasih ye Erin, saya suka sgt, dan terus pakai, rasa hangat sikit kaki saya. Paling terharu, siap ada kad ucapan moga saya cepat sembuh. Terima kasih lagi sekali yer Erin. Terharu ni =)

Erin
Stokin dan kad

Isi
Isi kandungannya

St
Dah selamat dikaki

Dan yang ketiga, sahabat suami saya dan juga merupakan sahabat saya, tiba2 menghadiahkan coklat buatan dia dan isterinya kepada Aliff sempena bday dia yg baru lepas. Siap ada gambar ben 10, upin ipin dan angah lagi. Pastu ada juga cupcakes yg sedap dan chomel. Terima kasih Anil dan Shida. Buat ssh2 je. Tp mmg sedap la =)

Bt
Ben 10 tiru gaya angah....Hehehe

Ui
Angah dan kawan kembarnya

Cc
Kalerful cupcake yg sedap dan comel

Terima kasih yer korang. Korang betul2 buat saya gembira dan terharu.

4 comments:

sindiketsulit said...

no poblem!
siapa yg tak susah ati kalau berada di tempat hang dik.
tapi jgn la susah ati sangat. Insyaallah, ada jer yg akan membantu.
ini hari hang.. hari akak isok tak tau cemana.. iskk..

dah,
pegi tidur, mkn, tidur.
cepat sihat cepat gemuk =_=

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Hehehe :D malunye...
tima kasih krn sudi memakainye :)
(ek eh mcm pantun 2 kerat lak...)

semoga cepat sembuh ye... nanti kita jumpa di dept. Psst..saya kan nak pindah sana hehehe :D

AdanyaKauUntukku said...

get well soon ye Farihah

Farihah said...

Kak ros,
Makasih memahami saya. Huhuhu. Dan btl kata akak, mmg ada yg menolong. Mmg idup saya kat sini makan dan tido je kak. Sbb ubat2 tu buat saya ngantuk betoi. Tp, tak gemuk2 juga. Take time kot noo. Hehehe


Erin,
Apa nak malu lak. Saya yg lg malu. Dah la dpt free pastu dpt kad lagi. Oh erin bakal JASMian yer? Welcome to the club. Nnt jumpa kat dept ;)

Ila,
Terima kasih byk2 ila. Dah hampir sembuh ni. Insya Allah, esok complete antibiotik dan blh kuar kalo xde apa2. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...