Thursday, August 11, 2011

11 Ramadhan - Ops Jala

Hahaha...macam biasa. Tajuk entry yang mudah.
Hari ni aku half day petang sebab ada satu TUJUAN... tetapi hajat dan matlamat tersebut tidak kesampaian, *hampa*  makanya melencong ke tujuan kedua. Selesai agak lambat. Maka aku kena tinggal...eh bukan...aku yang minta ditinggalkan, pandai la aku balik sendiri naik LRT kan. Tapi harus dijemput di stesennya. Tak larat nak menapak dalam bulan posa ni kan. Sampai rumah dah kul 6.10. Alamak...sempat ke nak masak ni??

Letak beg terus mandi dan ke dapur... zup zap zasss...perghh...macam supermak tu...Ingatkan dh lewat.. rupanya kul 7 aku dah selesai menjala, dan selesai jugak masak nasik dan siap bancuh air lagi...isk isk..tak sangka dengan ketangkasan sendiri dan keseorangan di dapur.

kegemaran seisi keluarga...

Nasib baik kari ayam ni dah aku masak semalam...hari ni cuma panaskan saja..hehehe

Nak tak???

Macam ni nak makan dia...


Budak ni suka makan roti jala saja..tak suka cicah kari sebab pedas katanya. Tapi mama paksa jugak..tu yang dia buat muka camtu...

Bukan..bukan syrup chocolate...tu kicap tu....Si Aina la ni..semua benda nak letak kicap..layan....


Haaa...baru dia nak makan...

Ish...tetiba lapar pulak...jom makan second round!!!

Oh...nak resepi ke?? Aku penah bagi dulu...kalau nak try...klik SINI

2 comments:

Mama Kembar Tiga said...

nampak sedap laa roti jala tu! it's my fevret jugak. Ishhh awal awal pagi baru start posa dha terliur dah hehehe

Farihah said...

hehehe..tak sedap mana pun nani.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...