Friday, June 13, 2008

Kisah kawan saya

Saya ada seorang kawan..kawan saya sangat suka berjalan2..berjalan kesana dan kesini sesuka hati..tp kawan saya baik hati..setiap kali dia pulang berjalan2..pasti ada ole2 yang akan dibawakan utk saya dan kawan2 yg lain..kekadang dia juga sempat belikan ole2 utk anak2 saya dan anak2 kawan saya yang lain..

Tp..yang memusykilkan saya.. kawan saya bekelakuan agak aneh sikit pada kali ini..utk pengetahuan semua..kawan saya ini bakal berjalan2 lagi..tempat yang bakal dijejakinya nnt..bukanlah baru pertama kali bakal dikunjunginya..tapi "seingat aku..kita pernah bertemu dulu..." opppsss..maaf..saya termenyayi lagu kumpulan wings pulak..back to original story..seingat saya la kan..rsnya saya belum hilang ingatan lagi la...tempat yg bakal kawan saya kunjungi nnt merupakan kali ketiga dlm tahun ini dia kesana.. dan setelah saya kira tolak darab bahagi campur dan semua calculus saya gunakan..rupanya..dia telah mengunjungi tempat itu setiap 2 bulan maksudnya..2 bulan sekali kawan2...betul..saya tak tipu..tapi apa ada dgn tempat itu?? mungkin ada sesuatu...mungkin..

Itu saya tak heran la..biar la dia kan..yg saya pening sekarang ni..kawan saya tu...perangainya agak aneh benar kali ini..boleh dikatakan hampir setiap hari..dia akan mengoogle tempat2 menarik di bandar tersebut..tengok map..carik keta sewa..rmh tompangan..oppsss terlebih sudah..itu saya cuma tambah2 saja utk menyedapkan cerita saya..maaf yer kawan..hehehe..sampai saya benar2 rasa hairan..kelakuannya umpama baru pertama kali dia akan kesana..lainlah saya..mmg tak pernah jejak tempat tersebut..kalo saya yang melakukan perkara yg dia lakukan..biasalah kan..ini saya rasakan umpama saya sedang melihat map utk pulang kerumah sendiri lagaknya...hahahah..kejamnya saya...

Tak apalah kawan..kawanmu ini mmg memahami...nerves kan..hahaha..apa2 saja..asalkan awak bahagia ya *kenyit mata*. Akhir kalam..jaga diri baik2 nooo kawan..jangan marah saya nooo..saya cuma dlm keadaan hairan..sekian..

4 comments:

Your Lover said...

tu nak ngata ako la tuh... iskkk... adusss...

i berdebar2 u.. wkaakaka poyo je kan...

Farihah said...

uikss..apsal ko terasa lak??? wakakaka..aku gelak guling2 ni..adeihh saket pewot aku..

Your Lover said...

dah dah jgn nak gelak2...
cessssss muahaahhaa...

Farihah said...

gelak jugak...wakakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...