Thursday, July 31, 2008

MAKAN!!

Korang tahu kan..dan aku penah bgtau yang anak sulungku mmg tak suka makan..sgt ssh makan..benda yg paling dia suka makan biskut tiger..tp dia jugak paling suka makan roti canai..tapi bukan tapau dan dibawa balik kerumah..sebaliknya kena bw dia pi kedai mamak dan makan disitu. So..disebabkan itu..smlm balik dr keje..terus asben aku decide nak amik anak2 aku tuk makan roti canai kat kedai mamak berhampiran rmh aku..punya la suka derang..tambah2 abg long la..sbb dah byk hr dia ajak..

Tgkla..selera dia makan..sebenarnya dia leh makan sendiri..tp rajin lak asben aku suapkan dia..nak manjakan la konon..sian anakku...

Ni lak reaksi si angah..angah ni semua benda dia leh makan..smlm dia makan roti canai sikit je..tp abis 2 bijik pisang dia makan..dia mmg tak de hal la bab2 makan ni..respek arr...sampai aku sendiri tak tau dia tak suka makan apa..sebab semua makanan..dia leh makan..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...