Thursday, July 17, 2008

Sensitif

Aku tak tau kenapa..tiba2 hr ni aku rasa sensitif teramat sangat...aku tau..aku mmg cepat terasa setiap kali aku pregnant..cuma perasaan sensitif aku utk kandungan ketiga ku ni dah berkurangan 50% rasanya..tak mcm dulu..ada je salah sikit...aku mesti dah nangis..Tapii..hr ni ntah naper tiba2 perasaan tu muncul blk..aku tak brp sure apa sebabnya..siapakah penyebabnya..suami aku ke?? kawan2 ke?? keje ke?? nTah...aku malas nak pk..

Dr pagi td..aku dah dilanda satu tahap kebosanan yang teramat sangat. Sudahla jiran seperjuanganku cik retna mc.. bertambah lagi bosan dihati..aku betul2 tak tau.. bingung.. pusing... arrghhh tolong...aku nak jerit kuat2...Sian baby aku kan..org ckp tak elok pendam perasaan..nnt baby pun terikut2 kita...ok..ok..aku akan cuba mengawal perasaanku ini.

Akibat perasaanku yg gila tu...menyebabkan baby aku kelaparan lunch hour td.. aku jd tak de mood nak makan.. sudahnya.. mushi yg baik hati..telah menapau lunch utk aku.. wah..terharunya.. terpaksa aku makan jugak..ye la..nnt tak pasal2 dia lak kecik ht kang..aku lak yg nak kena pujuk...terima kasih ye mushi sbb belikan akak makanan td.. esok2 mushi kawin dan pregnant..mungkin mushi leh paham perasaan ibu2 yang mengandung nieh...

*peace no war*

p/s: aku rasa aku jd cam ni sbb ko mc la ret... :p

2 comments:

Anonymous said...

poyo tau!!
aikk takkan baby ko dah mula windu kat ako.. wakkakakaa...

Farihah said...

tau tak pe...kalo ko tak de..rasa kehilangan la...*bluwek*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...