Wednesday, August 6, 2008

A.C.N.E...

huhuhu..aku tak tau naper..pregnant kali ni...muka aku teruk sgt..duit dah byk habis beli produk2 yg aku rasa patut beli utk kurangkan jerawat kat muka aku ni..yer yer..itulah problem aku yg paling ketara. Masalah JERAWATTT...ishhh..tak suka betull...tp asben aku..even gynea aku ckp tu sbb perubahan hormon..aku pun tau..tp aku rimas la..aku malu nak berdepan ngan org ramai..kalo jerawat halus2 tu ok la kot..still leh accept.. ni tak..sekali timbul..mak oii besar..merah...

Korang..ada petua tak nak ilangkan masalah aku ni...takut gak nak pakai ubat sebarangan..takut affect kat baby..sian lak baby aku..kena tanggung akibat penggunaan ubat yg tak sesuai oleh mama dia...tp aku R.I.M.A.S... sgt...baru nak ilang sebijik..sebijik lak tumbuh kat tempat lain..camner ni?? huhuuhuh..help...helpp...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...