Wednesday, September 24, 2008

Baby development

Semalam g cek up lagi..doc scan..hehehe..alhamdulillah..gender still sama..berat baby pun dah 1.2 kg..pastu tetiba doc tanya aku..selalu rs contraction ke?? erkk..aku sebenarnya tak nak ckp kat doc..tp since doc rs kot..ms pegang perut aku..ada contraction..tu yg dia tanya tu..aku pun angguk2 la..aku ckp..br lagi weekend baru2 ni terasa perut kerap mengeras...ishh..doc ckp tu tanda2 premature tu..
ahh..takutnya aku...tak nak la beranak awal..nak2 plk prematured baby..sian anak aku..tak pasal2 kena dok dlm inkubator nnt..ms aku rs contraction yg agak hebat weekend lps..aku ada ckp2 ngan baby..jgn ikut abah yer..jgn kuar awal sgt...ye la..asben aku tu..prematured baby...dia ckp..dulu2 dia lagi kecik dr anak patung...huhuhu..aku tak de kekuatan nak jg baby mcm tu...harap2..baby aku kuar mcm abang2 dia..37 mggu tu pun dah kira awal ..tp ok la..at least..dah matang kan..makanya doctor pun bagi ubat tuk elak contraction tu..dia suh mkn selama dua mggu.
Dan malam td..pas berbuka aku mkn ubat tu..tp..mlm td..tidoku tak lena..alamak..contraction masih terasa..takutnya aku...Ya Allah..jgnlah..kau biarkan aku lahir anak aku seawal ini..hanya doa yg mampu aku pohon...aminn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...