Thursday, September 18, 2008

Bukan Hari nie..

Hmm..tak de story..tp nak jgk hapdet blog..pagi tadi...bersemangat dtg keje..sbb dgr ura2 gaji hari ni..sesampai je opis..on pc...buka email..hmm..hampa...tak puas ht lagi nie....log in maybank2.u lak..hmm..bertambah kehampaan..bila tgk baki account ciput je yg tinggal.. berbanding utang kad kredit..hahahaha...cess...gaji lum masuk...aku dah agak dah mmg bukan hr ni..tp ari tu yer yer.. sorang DD aku kat dept ni ckp ari ni..tak ke dia telah menyebabkan kehampaan pada ibu yg ngandung ini???

Raya thn ni..betul2 rs kurang meriah..Jln TAR tu..sekali pun aku tak jejak lagi...sogo pun..br td je aku jejak..tu pun usha2...buat apa nak jejak kan kalo RM tadak??? hmm..hrp2 esok masuk la gaji...tp aku tak tau nak beli baju apa tuk aku thn ni...ada ke baju kurung tuk org perut boyot ek?? pastu kalo beli..berbaloi ke?? pakai sekali je...nnt dah slim balik *ayat pasan nie* sapa nak pakai baju tu lak??? isk..isk..isk..kompius mak cik..

Sudahnya..aku rs..beli ajer la baju tuk hero2 aku tu...baju kasual dah beli..tinggal nak beli baju melayu je la kat derang...sabar yer anak2..mama akan beli jugak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...