Wednesday, September 3, 2008

Hari Ahad lak..

Ini bukan citer Ahad br2 ni k..ni ahad mggu lepas..Ahad b4 posa..terperam lama entry ni dek kebizian aku ditambah lak aku mc hr khamis ngan jumaat lepas..demam beb..arini pun demam lagi..tapi aku gagahkan jugak datang keje..tp Alhamdulillah..sampai ari ni..aku lum ponteng posa..walau berbagai dugaan dan halangan datang menerjah..tp aku yakin..aku mampu teruskan jugak..hehehe

Ok..dah melalut..nak citer..Ahad lepas..aku balik kg asben aku..blk pun dah petang pas zohor camtu la..saja je blk secara beramai2...3 bijik keta..sepanjang rmh bapak mertua aku ni siap sepenuhnya..ni br pestime aku blk..baik kan aku ni kan..lgpun bapak mertua aku bukan tggl kat kg pun..rmh tu maybe derang akan betul2 dok..pas mak mertua aku pencen sok2 kot.. Anak2 aku mmg suka kalau blk kg atuk derang..sbb leh tgk mcm2 unggas dan haiwan2 liar yg lain...hehehe..pastu aktiviti yg paling derang suka..sila rujuk gambar dibwh yer..main alat2 muzik..ala2 little einstein..abg long siap ngaku yg dia tu leo..dan si angah quincy...kalo korang tgk..korang tahu la karekter yg mana satu..pastu suka2 je dia bg aku watak annie..dan kat achik dia watak june..yg tak leh menahan tu..abahnya dpt watak rocket...hehehe..watever la abg long.

Malam pas maghrib lak..br ktorg bertolak pulang..tp sempat singgah makan ikan bakar jap kat jeram..bg aku..mutu masakan hampehs...tp org lain ok je aku tgk..maybe aku yg kurang berselera kot..kebetulan kat tempat mkn tu..ada playground..kemain suka la abg long..leh dia terus main..tanpa menghiraukan adik dia..yg paling aku terkejut tu..siap dpt kawan lagi..ishh..musykil aku..sejak bila dia pandai berkawan?? ngan budak besar lak tu...tp syukurla..maybe tu petanda yg baik tuk dia msk sekolah next year..bila aku tanya dia siapa nama kawan dia..dia jwb ntah..tp kawan dia tu siap panggil dia..amirul la..abg long la..hebat2...

Pas makan..apa lagi..pulangla kami..almaklumla..nak kena bgn sahur tuk bekalan pes day puasa lak..tu pun hampir2 terbabas..dek keletihan..err..rasanya belum terlewat kan..aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kat korang sumer..jgn ponteng2 tau..Allah tahu..heheheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...