Friday, February 6, 2009

Ceritaku

Atas permintaan ramai.. *tp tak la ramai mana pun..msh buleh dikira dgn tangan la* aku nak mulakan cerita hidup aku...yang sudah agak lama tertangguh..sian korang kan..msk je blog aku..tgk asyik entry yg sama je..maklumlah..kebelakangan ni hidup aku amat bz..bz dgn kehadiran cahaya mata baru..penyeri rmh tangga kami.. *ecewahh..ayat tak bleh blah betoii* tp betul.. aku bz teramat nieh...tp tak yah la aku citer rutin aku kan..


Ok..seperti korang sedia maklum..aku telahpun selamat melahirkan seorang puteri dlm hidup kami sekeluarga pada 28 nov 2008 yg lalu..setelah dipk2..kami telah bersepakat utk menamakan beliau dgn nama Putri Aina Farhana..korang tau ke apa makna dia?? kalo nak tau..sila rujuk kamus nama2 bayi k..byk terdapat di pasaran. Detik2 cemas melahirkan beliau..insya Allah..akan aku ceritakan di entry akan datang. Kepada kwn2 yg melawat dan byk mendoakan kesejahteraan kami..terima kasih aku ucapkan..layan lah dahulu gambar2 yg tidak seberapa ini..

Aina selepas dilahirkan 28 nov 2008

Aina sebulan kemudian

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...