Wednesday, September 29, 2010

Bersalah

Lately ni saya rasa malas sangat2 nak update blog. Demam raya tak abih lagi kot?? tapi rasanya tak jugak. Bukan setakat nak update blog je malas. Nak baca blog org lain pun malas teramat. Nak klik buka blog sendiri pun lagiiii malasssss...nasib la kan.

Tapi pg ni saja terklik nuffnang saya. saja try2 tgk ada tak org masuk blog saja since tak berupdate ni. Rupanya ada juga. Sbb rasa teramat bersalah kat korang yang rajin masuk blog saya yang bersawang ni. Saya gagahkan juga diri saya yang serba malas ni tuk update2 cerita. Insya Allah yer...

Saya minta maaf banyak2 kat korang yang rajin masuk sini yer..pasni, saya cuba rajinkan diri tuk update citer2 basi saya. makasih bebanyak!! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...