Wednesday, August 31, 2011

Salam Aidilfitri Minal Aidil wal Faizin

Salam.
Dikesempatan ini, saya sebagai tuan rumah kepada blog ini, mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat semua saudara mara, sahabat handai, kenalan jauh dan dekat serta semua pembaca blog ini, walaupun korang adalah silent reader. (Kenapa silent ek?? tegur-tegur la..saya tak makan orang.. :p)

Tuan rumah dan incik suaminya

Maafkan saya andainya kata-kata yang pernah saya coretkan disini membuat hati anda terguris. Sesungguhnya yang baik itu adalah dari Allah dan yang buruk itu adalah dari kelemahan saya sendiri.

permata hati beliau

Ibu dan anak daranya.


Berhati-hati di jalanraya,
Semoga anda Selamat Tiba,
Ucapan Selamat Hari Raya,
Dari AKPFAPAF untuk anda.....

2 comments:

NM02 said...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin. take care sepanjang cuti raya nnt ye

AdanyaKauUntukku said...

saye juga nak mintak maaf...
selamat hari raya farihah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...