Thursday, June 18, 2009

Cerita weekend lepas

Aku btl2 bz weekend lepas..jadual aku pack..tuk 2-2 hari..dari pagi sampai ke maghrib..ye la mana leh sampai mlm kan..aku kan beranak kecik..tak leh la nak berembun..sian baby..lgpun mmg kena ajar anak2..mlm2 kat rmh..nak ikut cam mama syira..pandai train anak dr kecik..tido awal..kul 8 tu...hehehe...

Sabtu pagi..bgn awal2..siap2..kena g spital tuk follow up aina ngan aliff..sampai spital seb baik org tak ramai..mmg kalo musim cuti sekolah..org tak ramai..kata nurse..mcm ms aina admitted hr tu..kan ke cuti sekolah..sbb tu ward tak penuh..pelik gak aku..penyakit tak dtg ms cuti sekolahkah?? hahahah...

Sampai je..tgk giliran aku lps 2 org...err..korang paham tak ni?? ms nak tggu giliran tu..ada la pasangan suami isteri arab dan 2 anak mereka..beramah mesra ngan kami..siap nak dokong aina..dan suamiku lak..sibuk nak dokong anak arab tersebut...anak pertama derang br 13bulan kalo tak salah..dan dah ada adik kecik br berusia 2 minggu...sangat comei..dan dia suka nak main ngan aliff..tp aliff cam sombong sikit..jual mahal konon anak teruna ku tu...



Settle chek up dan amik ubat juga cepat..tak payah nak tggu lama2 mcm selalu.

Pas setel kat spital..berdesup lak ktorg menuju ke puncak alam tuk menghadiri jemputan kenduri aqiqah anak kawan seopis suami aku..jauh tul aku rs puncak alam tu..tp rmh kat situ mmg cantik..dan semasa disitu jgk..br aku dpt tahu..yg suami aku buat pertama kalinya makan dadih..siannya..selepas 28 tahun hidup di bumi ini...ermm sedap kan.

2 be continue...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...