Thursday, June 18, 2009

lagi citer...drypers carnival

Pas kenduri terus nak gerak balik rmh..tp dlm keta puas aku pujuk suami aku singgah kat tasik sbb ada drypers carnival..tp dia mcm malas2..nak ujan katanya..aku tak putus asa..pujuk lagi..dia ckp ok..tp blk rmh jap..pas asar br kuar blk..aku angguk la setuju.

Masa nak tgu asar..dpt mesej dr acik dan maksu angah (derang ni yg jaga aina dan aliff). Derang mesej sbb nak dtg rmh..dah alang2 nak dtg umah..aku ajak derang sekali g tasik..cepat je derang setuju.

Bagus gak bawa derang..leh derang temankan aliff dan amirul main..sementara aku ngan suami dan aina duduk2 di bangku..

Oh lupa nak story..psl drypers carnival tu kan..tak sesia aku bw budak berdua tu..leh collect byk drypers free..sbb derang pun main game..main je..otomatik korang akan dpt drypers free..so total aku dpt lebih kurang 18 keping drypers biasa..dan 8 keping drypers pants..dan t-shirt drypers...hehehe..rezeki2.. tapi aku tak amik plk gambar semua hadiah yg aku dapat tu..malas sih..cam tamak kan..


Dah penat main..aku suh derang call lak adilah..housmate derang..yg juga..keja sebagai pengasuh kat nursery..bwk derang makan kat tempat peberet amirul RHU je..dan kat situ dah ada air 3 layer..tp..tak sesedap kat MJ..nak kena pi lagi nieh.


ni la muka budak2 yg jaga anak2 aku..baik sangat derang ni..

2 comments:

kakpiah said...

lenkali kalo ada karnival yg menawarkan brg2 pree ceni jgn luper rojer akak oke?

ai like!!

Farihah said...

oke oke..kimia2...tp takut kacau akak..akak kan tgh bz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...