Monday, October 19, 2009

Amik ko

Tajuk entry aku hr ni..aku tujukan utk aku..ye la..time malas..kemain liat nak update blog..bila rajin..amik ko..sekali byk entry aku buat...

Cerita kali ni nak citer kisah petang semalam... sebelum itu.. mari kita saksikan gambar 2 org superhero ini..batmans..

Ok ptg semalam..setelah bertahun lama anak2 aku tak menjejaki kolam renang..dgn rasa pilunya hati aku sebagai seorang ibu..aku mengajak la suami aku merenangkan diri dan anak2 aku di kolam renang yg terletak cuma di bwh rmh..walaupun dekat je..tp derang cuma dapat pergi secara purata..setahun sekali..sian anak2ku.

Masa sibuk abg long dan angah bergumbira di kolam tersebut..aku tgk Aina gelisah..aku syak..dia pun nak berenang gak..suami aku angguk..tp aku cam tak konfiden..yer la..anak aku tu tak sampai pun 11 bulan lg..tp lagak mcm org besar..dek kesian kan dia..mencuba la suami aku letakkan dia dalam kolam..amboi..beraninya dia..tgk je la aksi2 dia dan abg2nya..



*maaf gambar adalah tidak disusun disebabkan kemalasan melanda kembali*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...