Sunday, December 20, 2009

Jangan sakit mata...

Ada kawan aku cakap..saket mata dia sbb tgk entry sakit mata aku tu...hahaha..tu la aku..penyakit malas datang melanda nak updet entry2 kat blog aku ni..padahal dlm pala otak aku ni..mcm2 benda yang ada utk aku blogkan..tp disebabkan kemalasan mengupdet lebih tinggi melebihi kerajinan..makanya..non ada la yerr..

Tp hari ni nak citer sikitla xtvt weekend aku..tp secara ringkas dan tanpa gambar yer..sbb gambar semua dlm hp dan blm diupload..nak tggu aku upload lak..ntah tahun bila la gamaknya..

Hari Khamis..dapat gaji dan tambah sikit imbuhan dari bos besar (Alhamdulillah)..kebetulan ada karnival koop kat opis aku...siap ada booth Wah Chan tu kat situ...Bg kawan2 seopis yg nampak aku cam lamaaaa kat situ..jangan salah sangka yer..sbb sebenarnya aku bukanlah membeli barang kemas pun..lgpun minat aku bukan ke arah itu.. tp aku lepak kat situ sbb trade in cincin aku..tu pun bukan sebab saja2..tp sbb jari2 aku ni dah mengecil..tak mo gak besar2..sudahnya cincin aku pun melonggar kemain..asyik terjatuh je..nak tak nak..terpaksa la tukar.

Hari Jumaat..semua org cuti..best tul cuti jumaat ni..suami aku cakap tenang sikit solat jumaatnya.. tp pg2 lagi..aku dah ajak g mid valley..bukan ada arah tujuan pun..saja je cuci2 mata..balik dr mid valley tu..suami aku rushing g solat jumaat..aku dan anak2 lepak kat rumah..sambil aku buat kerja rmh serba sikit.

Sabtu..aku ngan anak2 kena tinggai..sbb suami aku ke medan Perang...kakakakaka..so, aku pun berperang kat rmh dgn anak2 dan kain baju yg bertimbun tak berlipat..ingat senang nak lipat kain baju dgn bantuan anak2??? korang pk la sendiri..tmbh2 bila Aina yg membantu..mmg la bertambah senangnya...cepat la anak dara aku besar...senang sikit nak minta tlg.

Hari ni plk..pagi2 encik suami aku dah ajak g low yatt..ada barang dia nak beli..plus aku nak belikan beg laptop utk adik aku..dah dpt apa yg dihajatkan..gerak balik..tp tersinggah di Jusco..bg anak2 main sat kat situ..terus pulang kerumah.

Sekian. Entry aku..tp..err..td aku ckp nak ringkaskan saja kan??? tp apsal jd panjang gak ek???

P.S: Jangan marah aaaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...