Thursday, December 10, 2009

Selamat kepadaku

Buat semua kawan2...terima kasih atas ucapan dan doa kalian...Alhamdulillah diberi kesempatan oleh yang maha Esa dapat menghirup udara segar..yg kadang kala sedikit berjerebu selama 28 tahun ini. Terima kasih pada kalian kerana sudi berkongsi suka duka bersama aku..terima kasih kerana sudi melayan kerenah gila aku..maafkan aku..aku manusia biasa..tak sempurna..maafkan segala kekhilafan aku atas kalian.

Buat suami dan anak2 ku yg tercinta..terima kasih kerana menerima aku seadanya..terima kasih kerana selalu memberi kata2 perangsang dan sokongan padu setiap masa bila aku teramat memerlukan. Tanpa kalian..aku munkin tidak dapat bertahan lama..

TERIMA KASIH SEKALI LAGI.

p/s: Buat Ret, Kak Sarah, Kak Maznah, Sri dah Fidah..terima kasih atas lunch treat td ek!! segan aii..dah tua2 pun disambut bagai!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...