Friday, February 5, 2010

Alahai Angah

Kali ni nak cerita pasal anak kedua aku lak..Aliff..a.k.a Angah.. Angah baru nak masuk 4 tahun April ni..besday dia ngan abah dia cuma beza satu hari..kiranya tahun aku lahirkan angah tu..itulah hadiah paling besar aku bagi kat suami aku...hehehe

Angah sekarang dah masuk 1 sekolah ngan abg dia..dan satu kelas lagi..kiranya dalam kelas dia..angah paling bongsu la..cikgu dia pun treat dia mcm anak bongsu kat sekolah..so, angah sekarang bertambah manja..Angah ni cakap lembut je..walau dia buat perangai..tp cam..tak sampai hati la nak marah dia..tmbh2 bila dia buat muka innocent tu..huhuhu..sayuuu je tgk.. Angah jugak sorang yg caring..kalo aku ngadu sakit or penat..dia la anak pertama yg akan datang kat kita...picit2 kita.

Tapiiii...angah ada satu hobi..hobi yg dia sukaaaa sangat buat...hobi tu..tak lain tak bukan..ialah MAKAN.... tak kira la dia br pas makan ke..dia tgh kenyang ke..dia tetap gak akan makan dan beli makanan.. kalo korang tak caya...tgk je la bukti2 kat bwh ni..kalo dia tak larat makan pun..dia tetap akan usung makanan dia..paling tidak pun..mesti ada gula2 dlm poket seluar dia..sampaikan kalo dia tgh tido pun..kadang2 dia akan mengigau sambil suap makanan kat mulut dia..geli hati aku tgk..mmg la anak aku yg sorang ni kuat makan..


org tgh sibuk2 amik gambar..dia sibuk cari port nak makan :)


Dlm ERL..makannn...
Dlm Flight..pegang makanan...hehehe


kat kedai makan..opkos la lagiii.. dia mau makannn...

Even dia kuat makan..tp badan dia tak sebesar abg long yg tak makan apa2 tu..Badan angah ni kecik je..mybe metabolisme dia tggi kot..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...