Monday, February 15, 2010

Panasnyaaa

Hari ni panas kan?? or mmg hari2 panas?? cuma hari ni aku btl2 rasa sbb almaklumlah dok rmh..sllnya kat opis air cond 24 jam kan..So tak terasa la bahangnya..tapi hari ni sempena cuti CNY..makanya melepak kat rmh saja..mmg tak plan nak kemana sbb encik suami rajin nak ngemas rmh..syukur Alhamdulillah..hehehe

Hari ni..Aina meragam betul..aku syak sbb panas la..dia asyik nak masuk toilet je..sikit2 ckp dia uk-uh (berak)..alasan nak g toilet la tu..pastu angkat tgn suh buka baju dia..mean dia nak mandi..hari ni berapa kali ntah dia mandi..yg pasti lebih 3 kali...sudahnya..pas mandi..biar je dia tak berbaju..baru mood ok sikit.

Skrg ni..br ada time aku nak on air..almaklumlah semua anak2 aku dah kerah masuk bilik..tido awal..harapkan dlm bilik tu je la ada air cond..kat luar ni...tak payah la kot..ai tak mampu nak bayar bil tggi2..hehehe

K la..harap2 esok hujan la...jgn la panas sgt..sian anak2 aku..huhuuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...