Friday, February 19, 2010

Satay Station

Cerita percutian langkawi aku..tak sempat la nak buat..sbb gambar semua dlm hp en suami..dia lom upload..so..malas la nak citer tanpa gambar kan??

Tapi tak pe..meh kita citer psl makan lagi...XTVT ni pun dah lama berlalu..last month kot...tetiba rasa nak makan satay..asyik tgk dlm blog kawan2 dok citer pasal satay station ni kan..so aku pun nak gak try rasa keenakannya. Sebenarnya ni kali kedua ktorg pegi...pes time pegi dulu..tak dapat dok dlm rmh..sbb org ramai sgt time tu..so kena la repeat kali kedua..kali ni datang..Alhamdulillah merasa gak makan satay secara bersila.

hidangan utama..dah tentu la satay..hmm mmg lazat dan enak berkrim la satay ni..kalo tanpa kuah pun leh makan dgn enaknya..aku ni yg tak suka makan nasi impit dgn kuah kacang pun..tetiba leh lalu makan benda tu..disebabkan keenakkan kuah kacangnya juga..mmg merbeles la...
Hidangan lain yg ada disitu..adalah mee rebus..juga sangat enak hingga mampu menjilat mangkuk dan sudu garpunya juga..tapi bg korang yg tak penah p tu..kalo teringin nak makan ciken chop or nasi goreng ke..minta maaf la yer..kat sini tak ada semua benda tu..menu yang ada kat situ hanyalah 2 hidangan tersebut sahaja...harap maklum yer.

 
Tgh2 tggu hidangan sampai..anak dara aku berangan cam rumah dia sendiri kot..dok pelik kot..apsal ramai org kat luar rmh dia.

 
Anaak2 teruna aku lak..ambil kesempatan tuk melawat kawasan dlm rmh..sambil membuat pose2 hebat tuk korang semua..rmh ni mmg luas gak la..rmh kampung..aku mula2 bercita2 nak dok kat meja bulat ni..tapi tak diizinkan sbb bilangan keluarga aku yg kecik..tunggu la mak abah aku datang..nak bawak abah ngan mak makan kat sini lak..mesti abah suka ngan satay kat sini.
Kat sini gak ada album2..salah satunya album penuh dgn gambar siti dan suaminya makan kat sini...eh..aku br terjumpa siti last week kat klcc..tapi idokla aku amik gambar ngan dia..sbb aku rasa dia cam malu je ngan aku..hahahha..giler persan la ko!!!

Ok la..itu je xerita aku..korang yg pencinta satay tu..sila la rasa keenakan satay station ni yer!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...