Monday, March 15, 2010

Aina selepas seminggu

Alhamdulillah anak dara aku dah sembuh dari ciken pox dan misles..ms dia kena hari tu mmg kesian sgt..dia pun tak selera makan dan sangat sensitif..kalo selalunya lasak..tapi ms dia tak sihat tu..terkena apa2 sikit pun..dia akan mengadu sakit..sian dia.

Tapi sekarang dia dah totally sembuh..selera makan pun dah back to normal..malah makin berselera..


Ada yang tanya..Aina berparut tak?? Ni yang aku nak promotkan product ni..act..masa Amirul kena ciken pox last year..puas aku google internet..cari produk2 yg bagus tuk nak hilangkan parut dgn cepat..so aku terjumpa product "Angel Baby Bottom Balm" dari Earth Mama Angel Baby ni..mmg dia specifically utk diaper rash..tp..bila baca lagi..dia ckp mmg bagus juga tuk ciken pox..even jerawat pun ok..so aku try la beli online..ada 2 saiz..aku beli yg kecik dulu..1oz RM29.90..mahal jugak la kan...tp mmg tak nyesal..berbaloi2.


Since Amirul kena pun last year..so opkos la dah abih balm tu kan?? maka hari ke 2 Aina disahkan kena ciken pox tu..aku pun terus order online dr sini. Sampainya esok..terus aku sapukan kat Aina.. Hasilnya.. tidaklah berparut anak daraku sorang ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...