Wednesday, March 17, 2010

Ciken Pox Lagiiii

Haish..pas Aina..sorang lagi anak aku kena...kali ni anak kedua aku lak..Aliff..tp dia ok..happy lagi bila aku bgtau dia kena ciken pox..hmm...pelik bin ajaib..tp suami aku cakap..mybe sblm ni dia cam terasa hati kot bila abg long dia dan adik Aina dah kena ciken pox..tp apsal dia tak kena lagi??  so..bila dia dah kena..br dia rasa fair n squre kot..hehehe

Dan bila pg td masa aku nak mandikan dia dan siap2kan dia tuk g sekolah..aku pasan bijik2 berair tu kat badan dia..terus aku cakap "alamak angah....angah kena ciken pox ni!!!" dia terus cakap..ye ke mama?? tp bukan dgn muka yg risau..tp muka yg riang gembira..pelik tul anak teruna aku sorang ni.

Nasib baik aku cuti hari ni..so leh la jaga dia kat rmh..dan nmpk gayanya..terpaksa la aku sambung cuti aku tuk esok dan lusa...sbb kali ni..mmg tak de sapa2 yang boleh jg dia..mana ada nursery yg mau terima budak kena ciken pox kan??

So Yanti..plan kita  terpaksa aku kensel la ek?? takut lak kalo anak hang kena nnt..bila anak aku dah betul2 sembuh kita sambung plan tu k!! Aim sowiii yer...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...