Tuesday, March 30, 2010

Ingatkan bolehlah bernafas...

Sepanjang2 mingu lepas dan dua minggu lepas..keja aku amatlah byk bertimbun2 sampai pening2 kepala..semuanya gara2 Annual Report.. tapi akhirnya selesai sudah..masa sebelum Annual Report Press Release berlangsung tu..aku ada la bgtau suami aku..aku cakap..pas Annual Report ni..aku nak amik cuti la..nak restkan pala otak..penat wooo...Tapi tu la..cakap kat suami je..tapi yang nak approvekan cuti kat opis bukan encik suami kan?? tapi bos....lainla keja kat rumah..leh la minta pelepasan dr suami kan???

Sampai ke hari ini..aku igtkan dah settle la segala urusan..leh la relax2 goyang kaki..tp rupanya tidakkkk.... byk lagi keja menanti.. sedih2..bila la leh cuti panjang ni?? Nak cuti2 oversea..mungkin tidak la..cuti2 malaysia pun..kirim salam agaknya...

Kawan...ooo kawan...mesti bestkan ko kat sana...jgn lupa ole2 tuk kawan ko yg bz ni yerr :) *wink*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...