Thursday, March 11, 2010

Ku bahagia

Alhamdulillah..syukur dgn limpah rahmat dr yang Maha Esa..aku sangat bahagia..bahagia dgn apa yg aku miliki..walau tidaklah kaya..tp cukup bahagia dengan sebuah keluarga yang kaya dengan kasih sayang.. Anak2 yg makin membesar...walau  kadang kala diuji dgn masalah..aku pasrah..kerana itulah namanya kehidupan.


Semakin kita cuba mendekati diri kita dengan Nya..semakin kita diuji..itulah tanda Allah masih sayangkan kita..dia cuba menguji sejauh manakah kemampuan kita..kesabaran kita..adakah kita akan terus merapatkan diri dgnnya atau kita akan mengalah dan berpaling darinya???

Kalau ikutkan hati..mmg kita akan terus melenting..aku selalu berpesan dgn diriku sendiri..tp kadang kala aku tewas juga..tewas di tangan syaitan yg bermaharajalela..wah!!! mesti mereka bertepuk tangan meraikan kejayaan mereka kan?? Berjaya membuat darahku membuak..Astaghfirullah hal Azimm..cepat2 aku ucapkan agar amarahku tak semakin memuncak...

Terima kasih Ya Allah..terima kasih dgn kasih sayang darimu..Kau teruskanlah limpahi keluargaku dgn kasih sayang darimu... Aminn Ya Rabbal A'laminn

2 comments:

h@mba Allah said...

alhamdulillah...semoga kebahagian ini diberkati dan membawa kebahagian jua di akhirat kelak, insyaAllah...sentiasa berdoa, sabar, redha serta ikhlas...insyaAllah...cintai Allah dan Rasul, insyaAllah apa yang kita cintai akan dipelihara oleh Nya...aminn..

Farihah said...

Terima kasih wahai Hamba Allah yang budiman

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...