Wednesday, March 10, 2010

Yang


Rentetan dari entry aku yang ni..ada gak kawan yang salah sangka aku ada masaalah.. but dont worry friend...Alhamdulillah aku bahagia..doakan moga kebahagiaan aku kekal buat selamanya..Aminn
Sebenarnya tu lirik lagu "Yang" dari wali band...ala..kumpulan yg fofular ngan lagu " cari jodoh" tu.. Lagu "Yang" ni..mula2 aku dgr..aku tak bp suka dgn liriknya..malah geli arr sbb bagi aku cam apa hal laki perangai cam ni??? nak merajuk2 segala..kalo ppuan yang nyanyi aku leh accept la...ms aku bgtau camtu kat suami aku...terus dia ckp..ooo..patutla selama ni kalo dia merajuk aku buat tak heran...hehehe..kejam kan aku?? tp tu la..aku mmg tak suka laki yg merajuk2 ni..tak gentleman la bg aku..sbb aku rasa..rajuk tu hanya sesuai tuk kaum hawa yg berjiwa lemah lembut ni...tul tak???

Tapi..bila dok layan2 lagu tu..jadi cam best la pulak...walau geli..tp tetap best..hehehe..cuba korang hayati lirik lagu ni...


ihsan: google

Yang.. Coba kau jujur padaku
Yang.. Foto siapa di dompetmu
Yang… Kok kamu diam begitu
Sayang jawab atau aku pergi sayang

Aku tak mau bicara
Sebelum kau cerita semua
Apa maumu, siapa dirinya
Tak betah bila ada yang lain
Jangan hubungi ku lagi
Ini bisa jadi yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kau tak ngerti aku
Sekarang atau tak selamanya

Yang.. Jangan kira ku tak tahu
Yang.. Tak mudah kau bodohi ku
Yang… Tolong dengarkanlah aku
Tapi sayang
Masih pantaskah kau kupanggil sayang

Aku tak mau bicara
Sebelum kau cerita semua
Apa maumu, siapa dirinya
Tak betah bila ada yang lain
Jangan hubungi ku lagi
Ini bisa jadi yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kau tak ngerti aku
Sekarang atau tak selamanya

part bawah ni..ppuan lak jawab
Salahmu mau bicara
Dan ku akan cerita semua
Apa mauku, siapa dirinya
Karna memang tak ada yang lain
Terus hubungiku lagi
Jangan bilang ini yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kamu ngerti aku
Aku sayang kamu selamanya


dan yang buat aku geli bila laki tu jwb balik ni...heheheh

Aku tak mau bicara
Sebelum kau cerita semua
Apa maumu, siapa dirinya
Tak betah bila ada yang lain
Jangan hubungi ku lagi
Ini bisa jadi yang terakhir
Aku ngerti kamu
Kau tak ngerti aku
Sekarang atau tak selamanya

Aku geli bukan sbb apa..dah ppuan tu dah ckp dah..sudah la..nak merajuk2 apa lagi??? siap tak mau cakap dah la..tak bg call la..blah la luuuu...hahahah..
 
jangan marah arr..aku mmg emo lebih... :p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...