Thursday, May 20, 2010

Haishhh..dia datang lagiiii

Dear JASMians,


i) - Bus will leave from lobby C at 6.45 am on Saturday
ii) - For those who are going on your own transportation, please be at the hotel by 7.30 am.
iii)- Staff are required to wear the yellow T-Shirt.provided
iii)- Place all your 'things' inside the meeting room before check-in


Thank you

Sepanjang minggu ni. Email opis aku dipenuhi email2 yang berasaskan persiapan sempena Team Building ni je. Dari sehari ke sehari, perasaan aku semakin gundah gulana. Bukan tak suka team building ni. Tapi aku tak suka bila kena bermalam di sana. Terpaksa tido tanpa anak2 aku. Ishh..aku mmg tak de alasan kukuh nak tolak. Kalau mcm 2 tahun lepas, aku dpt excuse sbb tgh ngandung. Tapi..tahun ni mana leh dah. Nak tak nak..kena la pergi walau dgn langkah yang berat.

Ishh..bila dok hitung2..cuma ada beberapa jam je lagi aku terpaksa berpisah semalaman dgn anak2 aku. Mampu ke aku nak tido malam tu?? Ishh mesti korang cakap ayat aku ni cam poyo je kan. Tapi itulah kenyataan. Walau anak aku dah 3 org. Tapi aku masih tak leh nak berpisah ngan anak2 aku, tambah2an waktu tido. Masa anak2 bujang aku nak split bilik tido ngan aku pun..dah mengalir air mata aku tahan sedih, sampai suami aku pun pelik. Inikan pulak nak berjauhan dari rmh. Tapi aku kena tabahkan hati.

Semoga aku berjaya mengharungi malam yang panjang tanpa anak2 disisi.

5 comments:

ardinihumaira said...

tabahkan hati :) hehe demi kerja..

@kp said...

kesian abahnya...feel the same way...but not to show it...

Farihah said...

ardinihumaira: Itu la..dah kerja kan..terpaksa la jugak..huhuhu

@kp : thehehehe

wos said...

sama.
tak suka team building sbb kena bermlm tanpa budak2 kecit tu. kalo tak bermalam, ok.
tp tabahkan la hati yer.. malam isok akak soh asben akak temankan asben awak ek??ok la tu.. dr akak yg temankan kan?

Farihah said...

erk..okey. tolong jaga elok2 ek :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...