Friday, November 19, 2010

Qin's Bday @ Jungle Gym

Sabtu lepas, Bos saya telah mengadakan sambutan hari lahir anaknya yang ke 6 tahun, bertempat di Jungle Gym, bangsar Shopping Centre. Pagi2 lagi, anak2 saya dah excited nak pergi. Maklumla tempat budak2 main kan. Mesti la suka derang. Saya pulak, inilah kali pertama menjejakkan kaki ke BSC ni. hmmm..actually banyak rupanya shopping mall kat KL ni yer. Tapi saya cuma suka pegi Mid Valley je... hehehe.

Ok, berbalik pada citer Bday girl hari tu. Kita orang mesti ada kat sana dari pukul 10.30 pagi sampai 12.30 tgh hari. Mmg ngam2 la ktorg sampai pun. Parking pun masih banyak kosong sbb awal lagi kan. Ni juga, 1st time kot saya  hadiri majlis hari jadi di awal pagi. Satu kelainan di situ...agak2 kalo saya buat breakfast bday party kat rumah saya..korang nak datang tak???  leh jamu, nasi lemak, roti canai, bihun goreng...best kan?? hehehe

Ok...lets pics, do the talking. Saya dah tak tau nak cakap apa dah...

we were here..


Bday Girl

Main..main dan main...

penat main...rehat dulu

Ibu dan anak..yg dikatakan anak lebih besar dari ibu...huh..propa sungguh hang yanti :p

2 comments:

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

menarik la tempat ni...
budak2 confirm suka kan....

Farihah said...

a'a..mmg best..paling best sbb ibu bapa pun boleh masuk dan main sekali..tp wajib pakai sokin. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...