Wednesday, May 4, 2011

Mengintai dari tirai kamar

Wahhh tajuk!!! Mcm lagu existkan??

"Siapalah aku ini, untuk memintal buih yg memutih
Menjadi permaidani seperti mana yang tertulis dlm novel cinta

Juga mustahil bagiku menggapai bintang di langit
Menjadikan hamparan syarat untuk milikimu
Semua itu.. Sungguh aku tak termampu"


Haa... Mcm tu la sikit lirik lagu tu. Uishhh lagu2 exist mmg best. Tambah best sbb sora ezad yg best. Hehehe

Jammed

Tp mcm tu la diri ini diibaratkan (echeeewahh). Setiap petang, aku akan duduk bersila di atas katil sambil memandang ke luar jendela. Tp ni kan KL! jangan mimpi la nak nmpk permandangan yg indah. Apa yg pasti nmpk adalah hiway dgn keta yg jammed. Takpe la. Semua tu dpt ubatkan hati aku.

Eh!!! tapi cuba.....
"Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri
"


Awan

Err... Aku ngarut. Tp lagu awan nano pun best kan!! =)

4 comments:

H.F. Ahmad Said said...

x phm..

Farihah said...

Hahaha... Seni dik.

NM02 said...

suker lagu awan nano

kamu seperti berada di sepital?

Farihah said...

mmg pada hari tersebut saya berada di hospital. Was admitted there for 9 days..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...