Thursday, December 22, 2011

Duit Baru Malaysia

Semalam kan wang kertas baru dilancarkan. Aku sempat tengok majlis tu secara live stream saja dari tempat duduk aku ni. Tu pun numpang pc kawan sebelah, tgk ramai-ramai meriah la sikit yer dok?? Eh ramai ke?? rasanya berdua je kan?? hehee

So pada korang yang tak sabar nak tengok duit baru kita tu...kat sini aku letak sikit2 yer...sumber adalah dari harian metro dan blog kawan aku.




Dalam banyak-banyak duit baru ni. Aku paling teruja kat duit RM20 ni. Kaler dia sangat attractive kan?? OREN gitu...zaman dulu-dulu mmg ada duit RM20 ni kan..kaler coklat kalau tak salah aku. Pastu dihentikan. Dan sekarang dikeluarkan balik. 



Pagi-pagi ni sampai opis aku tengok manusia dah meramai berbaris kat BNM semata-mata nak beli koleksi peringatan duit kertas baru ni. Untuk pengetahuan korang yang berminat nak beli tu,ada beberapa pakej menarik. Bermula RM 300 bagi set penuh, pastu RM 30 tuk duit baru 20 ringgit yang oren tu dan set of two (RM1 dan RM5) dijual dengan harga RM15

So kalau minat apa tunggu lagi??? Sila beratur kat Bank Negara dengan kadar segera... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...