Thursday, November 8, 2012

Istagram melalui PC

Korang ada Instagram??
Korang layan Instagram??

Saya dah lama ada account Instagram ni. Dulu-dulu tak layan sangat. Tapi lately ni rasa lagi selesa post gambar kat Istagram dari post kat FB. Kat situ rasa lebih privasi, sebab saya memang privatekan account saya. Hanya saudara dan kenalan tertentu saja yang saya approve sebagai follower.

Dan pagi semalam kawan saya dpt notification bgtau Instagram dia dah boleh view dari web. Dan dia cuba..memang ada. Tapi saya try saya punya account...takde. hampa jap.

After lunch semalam saya pulak dapat notification seperti gambar ni, bagitau yang saya punya istagram account dah boleh view from web. yeeeehaaaa!!!



Sama je macam korang view dari phone. Cuma kat web lagi besar dan puas nak telek dan belek kan.



Paling penting.
Boleh komen.
Boleh like.
Boleh tag.

Cuma nak insert symbol belum ada..ok..maybe pihak istagram buat part by part kot.

Then, saya try nak tengok account kawan saya yang lain pulak. Tapi rupanya masih belum ada. Soon katanya. Hanya gambar ni yang muncul.


So korang yang ada account instagram. Try la check korang punya account kat web k. Senang je. kat address bar just taip www.instagram.com/nama account IG korang

Selamat mencuba dan bergembira :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...