Friday, November 2, 2012

Sambutan Hari Lahir

Sebenarnya, opis saya ni memang sangat suka buat acara makan-makan. Sepanjang saya menyepikan diri dari dunia blog ni, memang dah macam-macam acara makan yang dah diadakan. Terbaru, pagi tadi. Acara ni dibuat sebab secara kebetulan hari ni, 3 orang ahli opis saya menyambut hari lahir yang sama. Cuma beza tahun saja. 1 lelaki dan 2 perumpuan. Position derang pun beza-beza. Yang lelaki tak de hari ni, sebab ada meeting orang besar-besar sedang diadakan.


Tapi makan-makan kali ni dibuat secara kecil-kecilan saja. Ada bihun goreng, kuih-muih, sandwich, kek dan air nescafe.


Cantik kan kek ni. Kek cheese manga. Yang berbentuk bunga tu adalah isi mangga semata-mata. Yang lapisan bawah tu pulak cheese. Sedappp..tambah-tambah bagi penggemar cheese seperti saya.



Yang ni pulak kek red velvet. Dibuat khas oleh staff department saya ni. Lelaki ok. Tapi memang sangat hebat buat kek.


Ini adalah 2 orang selebriti hari ni. Selamat Hari lahir double S. Semoga korang dirahmati Allah selalu. Maaf, saya terpaksa blurkan wajah derang. Sebab, saya tak minta izin  untuk masukkan wajah derang dalam blog ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...