Wednesday, January 16, 2013

ya...ya..saya tahuuu

Ya ampunn...
saya tahu saya pernah janji kononnya akan update selalu lepas entry Istanbul aku datang tu kan?
Tapi tu la, kita hanya merancang, tapi Allah yang menentukan.

Kehidupan saya semakin super bizi kebelakangan ini. Anak2 saya dah 2 orang bersekolah rendah.*OhEmGee*..nampak tak?? dah tua la saya kan?? Jadi korang boleh bayangkan kot kesibukan saya? Kat opis, dengan kerja opis. Kat rumah, kerja rumah pulak. Tak setakat kerja rumah saya, tapi kerja rumah anak2 saya pun saya jugak kena tolong tengok. Ya...itulah peranan seorang ibu kan. Penat tapi bersyukur.

Sekarang cuma tinggal Aina kat tadika. Cepatnya masa berlalu kan. Rasa macam baru sangat lahirkan Aina, tup-tup sekarang Aina dah minta adik pulak. huhuhu...

Ok, nanti kita sambung lagi wokey!!!

baiiiiii!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...