Friday, October 5, 2007

1st Duit Rayer


Selamat...selamat...hari rayer....wahh..sukernyer daku ptg smlm dgn tak semena2 dapat 1st duet rayer for the year...ishh..memula tu i malu la nak amik..tp dah org tu hulurkan gak..takkan tak amik lak kang...kang dituduh tak hormat org tua laks..heheheh..Ekceli org tu bukan org lain...tp pengarah aku yang bermurah hati nak bg duit tu...suker tahap gaban nak terbang la..opss chup chup..gaban leh terbang ke ekk?? ako lupa..:)

So kepada umat2 dept lain..jangan jeles k..korang p la mintak kat pengarah korang lak..kot2 la dpt gak..korang gak untung kan..ekceli..bkn aku sorang dapat duit tu..tp semua golongan support staff mcm aku dapat..dan mmg ktorg dah expect pun nak dpt..sbbnya tahun lepas dia start bg kat ktorg..so thn ni otomatik la dpt kan..tak adil la kalo dia tak bg thn ni..dah la thn ni gomen tak de bonus..hehehe..tak dak kena ngena pun sebenarnya ok..

Jadi..sebagai sorang pekerja yg berdedikasi..Aku ucapkan..Terima kasih byk2 yer boss.. Tahun depan kasi up lagi yer...hehehe..ooppss sebelum lupa..korang tgk total duit tu byk yer?? jgn salah sangka k..tu gabungan duit aku ngan duit retna..sajer nak kasi byk sikit...so nak tau bp kami dapat sorang..sila divide by 2 ok...chow..adioss..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...