Monday, October 8, 2007

Duit lagikk

Hehehehe..suker betul idup aku posa tahun ni..jumaat lepas..walaupun aku ada moody..sbb ada la satu perkara yg membuat hidup aku tak keruan...tak suka betul bila org tak reti nak appreciate apa kita buat...dan tak suka betul bila ada saja kaki bodek yg sll dpt perhatian..kan ret kan..tapi biarlah semua itu berlalu...isk..tak nak aarrr citer pasal benda tu..

Nak citer psl duit sebenarnya..duit raya lagila..hehehe...apa?? korang tak caya?? PERCAYAlahhhh..hehehe..tuk kali keduanya..ex boss aku yg digemari ramai telah menghadiahkan duit raya sebanyak RM100 pada jumaat lepas kat org2 terpilih sajer...iaitu aku, ret dan k.een..memula tu mmg tak sangka..actually..mmg dah lama ktorg bertiga plan nak belikan something kat dia sbb dia selalu sgt banjer ktorg mkn..so Jumaat lepas ms lunch..kuarla aku dan k.een tanpa ret..(sbb ret pun moody gaks..) pi medan mara belikan kuih muih yg sedap2 tuk diberi kepada ex boss kami ni...lepas dah dpt apa yg dicari..pulanglah kami ke opis..

Tengah kalut2 masukkan kuih2 tu dlm paper bag...ex boss kami muncul..sambil menghulurkan sampul duit raya...ishh apa ni..malunya aku nak amik...tapi amik gak la kan..kang org ckp tolak rezeki lak...heheh:)..pastu kami pun hulur la kat dia kuih2 raya tu..dia pun nampak malu dan terkejut nak amik..dia kata "ishh apa ni??"..hehehe tapi tu je la yg mampu kami buat tuk balas budi baik dia tu...semoga raya tahun ni..bermakna buat dia dan keluarga..hehehe..dlm angan dan sedar ni..rupa2nya..aku dah dpt duit raya sebanyak RM250...tak sangka btl dah jadi mak org pun still dpt duit raya...moga2 murah rezeki aku dan keluarga aku tahun ni...aminn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...